tisdag 5 februari 2013

Skolan

Idag på skolan har de gott med rusande fart alltså tiden har bara sprunge iväg.

Pia (Läraren) kom lite senare då hon letade några papper på Komvux i Sundsvall.

Men eftersom vi e så bra kompis med Sonja (städerskan) så fick vi låna hennes nyckel så vi kom in i klassrummet så vi kunde börja jobba.


Och vi har Jobbat på med vårat alltså, engelska, matte och svenska.


Efter att vi hade käkat lunch så gick jag, Gabbi och Victoria (en annan tjej som går här på skolan) upp till våran myshörna Carina kom lite senare med gjorde oss sällskap en stund innan det var dags att fortsätta med arbetet.


Pia har även fått låna ett par böcker av mig Cattis:

"Döden tar studenten"
"Den vita vargen"

Jag har läst dessa 2 böcker säkert en 2-3 ggr och tycker att dom e lika bra för det.

En annan bok som jag oxå har läst 2ggr e:

"Den gömda dockan"


Så det är några böcker som jag varmt kan rekomendera.









Ha de gött
På återseende



<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.